This is Head "0002 (Lissvik remix part 1 & 2)"



Gorillan säger: "Ni får nog hållas med mig ett tag, för jag kan helt enkelt inte låta bli att upptäcka ny musik som ni måste få ta del av - jag är populärmusikens motsvarighet till Klondike! Och jag kan inte låta bli att tipsa om Dan Lissviks smått fantastiska remix av This is Heads kommande tolva "0002" - lyssna! (men missa för allt i världen inte originalet)".

Gorillan tillägger: "Och på tal om något helt annat, så har Byrds of Paradise postat nya "Kids in the Hall" på MySpace - lyssna! Men i morgon blir det bloggfritt".


Kommentarer
Postat av: mikael

tjena gorillan. tror bestämt det blir en tolva som kommer med lissvik-remixen på. det är så det är sagt i alla fall.

2009-10-05 @ 21:12:37
URL: http://deletedart.wordpress.com
Postat av: Gorillan

Det är så jag uppfattat det också, men lyckade ändå skriva sjua. Ska rättas till :)

2009-10-05 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0