Japan x3



Gorillan säger: "Japan/Tokyo har en alldeles speciell plats i mitt pophjärta och därför lystrar jag lite extra till duon OneOne som består av Tenniscoats ena halva Saya Takashi, samt Satomi Matsuzaki från amerikanska Deerhoof - lyssna! Om inte detta vore tillräckligt, så är dessutom förstnämnda band på gång med ett nytt samarbete med The Pastels, och tillsammans ger de ut skivan "Two Sunsets" under nästa månad. Slutligen kan jag även berätta om Reiko Kudo & Tori Kudos nya studioalbum "From Now on" (den sistnämnde är för övrigt främst känd som portalfigur i Maher Shalal Hash Baz)".

Kommentarer
Postat av: antz

vet du om OneOne har släppt någon musik i såattaäga fysisk form ännu? är stort fan av både Deerhoof och Tenniscoats så jag ser fram emot det!

2009-06-29 @ 11:25:47
URL: http://antz.blogg.se/
Postat av: Gorillan

Tyvärr känner jag bara till det som står på deras MySpace.

2009-06-29 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0