Gorillan Meddelar

Gorillan låter meddela: "För ett antal år sedan såg jag en mycket bra spelning med Yo La Tengo i Göteborg, men ska jag se dem i november, får jag antingen besöka Stockholm/Kägelbanan den 17 november eller Lund/Mejeriet dagen därpå. Och här är en ny låt för fransk TV - se och lyssna!".

Gorillan tillägger: "Yo La Tengos smakprov "Periodically Double or Triple" väckte inte mitt intresse för nya skivan, men liveversionen av "Nothing to Hide" tycks dock lova desto mer, även om det rör sig om beprövad mark. Kan även passa på att nämna Mattias Alkbergs aktuella singel "Jag bara tänkte, liksom, att", vars rockabillykänsla särskiljer låten från exempelvis Mattias Alkberg BD:s "Tunaskolan" - se och lyssna! Men jag är kluven (textmässigt finns det emellertid inget att klaga på)".

Kommentarer
Postat av: antz

trevligt trevligt! :-)

2009-07-07 @ 12:00:24
URL: http://antz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0