En kovändning...

Gorillan säger: "Detta inlägg skulle egentligen vara tillägnat Wild Billy Childish, men jag är inte främmande inför en kovändning, utan tar i stället tillfället i akt att lyfta fram The Pheromoans, som i och för sig påminner en hel del om den gamle Catham-legenden. Och för att höra debuten "Revamper", uppmanar jag er att besöka bloggen The Mongonaut Speaks. Men jag inte låta bli att omnämna Thee Headcoats "The Girl from '62" - se och lyssna! (och så är Childish på gång med samlingen "The Billy Childish Story"). Det blev kanske inte så mycket till kovändning".

Kommentarer
Postat av: max

hmm. underligt. igår satt jag och lyssnade på pheremoans på myspace för första gången. i helgen upptäckte jag thee headcoats. jag tror vi tänker i samma tankebanor gällandes brittisk garagerock.

2009-04-28 @ 17:47:45
URL: http://www.last50orders.blogspot.com
Postat av: Gorillan

Det är rätt tankebanor vill jag tillägga...

2009-04-28 @ 18:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0