Violens

Gorillan säger: "För ungefär ett par månaders sedan tipsade jag om New York-gruppen Violens debutsingel "Already Over", och tillsammans med deras låt "Doomed" kändes det såsom de hade funnit en egen nisch bland alla experimentella Brooklyn-band - de var helt enkelt traditionella i sitt uttryck! Men för ett tag sedan hörde jag deras senaste låt "Lightning Lightning", som skiljde sig radikalt från nämnda låtar genom att vara mer bombastisk och new wave-aktig - lyssna! Inte riktigt vad jag hade hoppats på. Kan förresten tipsa om videon till "Doomed" - se och lyssna!".

Violens MySpace

Kommentarer
Postat av: Bobby B

Den nya låten var inget vidare. När bär det av till New York nästa gång då?!

2008-11-28 @ 12:17:28
Postat av: Gorillan

För tillfället är Gbg min plats på jorden. Vi hörs!

2008-11-28 @ 19:47:12
Postat av: Mo

Bra tips! Hade aldrig hört talas om Violens. Schysst blogg förresten.

2008-11-29 @ 14:54:16
Postat av: Gorillan

Tack! Det är alltid kul att uppskattas.

2008-11-29 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0