Gorillan Meddelar

Gorillan låter meddela: "Eftersom jag är minst sagt slö av mig, så händer det att jag inte orkar ta tag i olika förfrågningar. Och när festivalen Umeå Open hörde av sig, hände inte särskilt mycket från min sida. Men nu visar det sig, att de bokat Times New Viking - en fin bokning!".

Gorillan tillägger: "Jag har lyssnat en del på Dominant Legs den senaste tiden och från och med i dag kan ni hitta en schysst version av "Loving Now" på The Fader - se och lyssna! (just nu är de som sagt ute på turné med Girls)".

Kommentarer
Postat av: max

times new viking i sverige! kanon!

2009-12-01 @ 20:05:38
URL: http://www.last50orders.blogspot.com
Postat av: Gorillan

Vi får slå följe till Umeå...

2009-12-02 @ 02:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0