Makthaverskan

Gorillan säger: "Culkin tipsade om göteborgsbandet Makthaverskan för en tid sedan - ett band som jag vid denna tidpunkt endast hört till namnet - men den senaste tiden har de fått en hel del uppmärksamhet, och de ska även ge ut ett minialbum för Luxury. Och det jag senare lyssnat till ljuder av både tristess och heroinångest - åtminstone svensk bakfyllesmärta! Med det menar jag självfallet betonggrått Manchester-depp (bara det inte blir Sticky Fingers av det hela). Och för er som fattat tycke, kan jag tipsa om deras självbetitlade och egenutgivna EP".

Makthaverskans MySpace

Kommentarer
Postat av: anton gulphy

åhh fy faan vad sköönt, åh vad skönt det där var,

2009-05-07 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0