Gorillan Meddelar

Gorillan låter meddela: "Tillbaka från en Wayfarer-klonad Arvikafestival, men ni får dessvärre vänta tills i morgon på en utförlig rapport. Kan dock inte hålla mig ifrån att ge ett par musiktips; Jeremy Jay publicerade nyligen b-sidan "Words of Love" på MySpace - lyssna! Och detta är en cover på Buddy Holly (Spotify). Än roligare är att Neon Indian/Alan Palomo utanonserat sin fullängdsdebut "Psychic Charms" (släpps i oktober på Lefse Records). Tyvärr kan jag dessutom meddela att Atlanta-sonen Bobby Ubangi nyss avlidit i sviterna av cancer, och huruvida det är positivt att Krunegård planerar att släppa två nya album den 14 oktober, kan jag inte svara på".


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, Alan Palamo! Längtar efter att få höra resultatet.

Jag var på Roskilde istället. Lika mycket Wayfarer's där i alla dess möjliga färger och färgkombinationer.

Tyvärr ställde Wavves in pga att trummisen slutat. Inte helt oväntat kanske. Men The Fields hoppade in istället. Annars en bra festival med bla St Vincent och The Pains of Being Pure At Heart.

2009-07-06 @ 19:45:07
Postat av: Gorillan

The Field spelade också på Arvika, men jag missade tyvärr den spelningen. Och jag tror för övrigt att Neon Indians skiva kan bli riktigt bra.

2009-07-06 @ 22:11:39
Postat av: Sara

Fast han heter ju faktiskt Palomo kom jag på nu.

2009-07-08 @ 00:17:43
Postat av: Gorillan

Självklart är det så :)

2009-07-08 @ 09:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0