Pete and the Pirates x2

Gorillan säger: "När jag för första gången hörde Pete and the Pirates nya singel, tillika dubbla a-sida "Jennifer/Blood Gets Thin" förra året blev jag inte alls imponerad, och jag är fortfarande inte överväldigad, men måste ändå erkänna att "Jennifer" begåvats med en relativt medryckande och snärtig indierefräng - se och lyssna! "Blood Gets Thin" känns fortfarande oinspirererad och relativt trist, men å andra sidan kan det bero på att jag inte klarar av helvitt - se och lyssna!". Båda låtarna är för övrigt med på en helt ny EP, men jag skulle sätta mina Stolen Recordings-slantar på Let's Wrestle", som håller på att spela in sin fullängdsdebut".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0