Ola Podrida m.m.

Gorillan säger: "För en tid sedan skrev jag om Ola Podridas kommande fullängdare "Belly of the Lion", och nu finns första smakprovet "Your Father's Basement" på Pitchfork. Och när jag ändå berört, att Vivian Girls nya album "Everything Goes Wrong" redan lanserats i digitalt format, kan jag även meddela att albumet går att streama på Spinner (det blir allt vanligare att läckta skivor släpps i förtid). I övrigt kan jag dessutom meddela att Regina Spektor kommer tillbaks i vinter, för en konsertspelning på Cirkus i Stockholm den 7 december (hennes senaste album "Far" fick dock ett ljummet mottagande, och personligen har jag inte ens hört hela skivan)".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0