HoZac Records



Gorillan säger: "Jag har redan berört att Dum Dum Girls är på gång med sitt debutalbum "Jail La La", men jag berörde emellertid aldrig att det var Chicago-baserade HoZac Records som skulle ge ut albumet. Men det är ett skivbolag som ligger bakom en massa intressanta band för tillfället, och jag kan bl.a. lyfta fram The Girls At Dawn från Brooklyn. Det vore enkelt att avfärda dem som en blek kopia av Vivian Girls, men garagekvoten fylls dock inte av ett enda band - lyssna! (Vivian Girls ska för övrigt släppa sitt nya album i september)".

HoZac Records MySpace

Kommentarer
Postat av: max

kanske min favoritetikett nuförtiden. många många många bra släpp. de har dessutom en 2x7'' med blank dogs på gång.

2009-04-23 @ 21:39:17
URL: http://www.last50orders.blogspot.com
Postat av: Gorillan

Kan bara hålla med.

2009-04-23 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0