Gorillan Predikar (låttips)

  The Notorius Hi-fi Killers - Don't Wanna Know
Istället för Boris nya singel "My Neighbor Satan"...
  The Hellacopters - The Sign of the Octupus
Det var länge sen jag brydde mig om Nicke Royale...
  Orange Juice - Falling and Laughing
Deras debutsingel från 1980 - ett utav Glasgows bästa band!
  The Verlaines - Joed Out
 Klassisk indiepop från Nya Zeeland...
  Love - A Message to Pretty
En fantastisk låt från 1966 års debut - se och lyssna!
  Joe Higgs - Got to Make a Way
Mannen bakom The Wailers tidiga sound...
  Fleet Foxes - Drops in the River
Från den underbara EP:n "Sun Giant" - lyssna
  Pere Ubu - Dub Housing
Ett av mina favoritband - de tre första skivorna är omistliga!

Kommentarer
Postat av: Nia

Bra tips som vanligt!

2008-03-23 @ 12:58:42
Postat av: Gorillan

Din tilltro glädjer mig :)

2008-03-23 @ 23:09:38
Postat av: max

pere ubu + verlaines + orange juice = grym låtlista

2008-11-28 @ 19:15:34
URL: http://lystringdegalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0