Gorillan Meddelar

Gorillan låter meddela: "Just nu fösöker jag hitta de 8 bästa coverlåtarna, men processen går sisådär; majoriteten av alla coverversioner jag lyssnat på är riktigt dåliga - personligen anser jag att en tolking bör väcka liv i en gammal låt (oavsett kvalitén på originalet). Utan denna inställning blir vanligtvis resultatet förutsägbart; kan även passa på att tacka för alla tips, samt själv nämna brittiska The Wave Pictures fina tolkning av Sam Cookes "A Change Is Gonna Come". Passa också på att lyssna på deras senaste singel "Now You Are Pregnant" - band som "namedroppar" andra artister har alltid ett bra utgångsläge hos mig!".

The Wave Pictures MySpace

Kommentarer
Postat av: lisa

Du vet ju hur bra Martin Gores covers är... ;P hähä.

2008-02-28 @ 11:43:17
URL: http://www.lisara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0