Gorillan Meddelar



Gorillan låter meddela: "Anser att Wild Nothings version av Kate Bush utmärkta "Cloudbusting" är riktigt bra, och när jag ändå varit inne på covers, så kan jag berätta att låten släpps som sjua på Captured Tracks den 2 mars".

Gorillan tillägger: "Kan även passa på att nämna Blank Dogs stundande fyraspårs-EP "Phrases", som släpps den 23 mars på Captured Tracks, och jag kan även meddela att nämnda skivbolag är på gång med en ny tolva med The Fresh and Onlys (lyssnat en hel del på deras debutalbum den senaste tiden)".

Kommentarer
Postat av: max

goda blank dogs-nyheter!



fresh & onlys är i mitt tycke kanske det bästa rockbandet som existerar just nu. möjligtvis i kamp med thee oh sees. en sådan fantastisk låtskrivare han är, tim cohen.

2010-02-25 @ 19:50:42
Postat av: Gorillan

Fick Fresh and the Onlys album för inte så länge sedan, och gillar den jättemycket...

2010-02-25 @ 20:11:50
Postat av: max

är inte peacock and wing helt makalös?



har just fått tag på nya guinea worms, förresten. ska just till att lyssna.

2010-02-25 @ 20:23:22
Postat av: Gorillan

Suverän! Men jag gillar allt de gjort hittills..

2010-02-25 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0