Repetition



Gorillan säger: "För ungefär två månader sedan nämnde jag Shugo Tokumarus nya digitala EP "Rum Hee", och för att repetition är all kunskaps moder, så tipsar jag om titellåten igen - lyssna! Tidigare har jag även berört Way Out West-aktuella Vivian Girls nya sjua "Moped Girls", men då fanns den inte tillgänglig - lyssna! Vivian Girls kan annars vara det band som får mest skit av alla grupper i olika kommentatorsfält, och visst är kvalitén på deras låtar av varierande karaktär, men är smutskastningen befogad?! Vad anser ni?! Och är ni en av dem som inte begriper Vivian Girls, kommer ni nog inte att gilla U.S. Girls sjua "Me + Yoko" - lyssna! (sist kan jag åter nämna Lykke Lis tolkning av "After Laughter", även om det är El Perro del Mar som är min favorit på deras splittsingel - lyssna!)".

Kommentarer
Postat av: max

viv girls-länken går till ariel pinks hemsida...

2009-05-17 @ 18:39:05
URL: http://lystringdegalna.blogg.se/
Postat av: Gorillan

Och nu är länken korrekt! Puuh!

2009-05-17 @ 19:07:46
Postat av: max

bra u.s. girls-singel, förresten. LPn från förra året var fantastisk.

2009-05-17 @ 20:23:32
URL: http://lystringdegalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0