Neon Indian "Mind Drips"



Gorillan säger: "För tillfället talas det mycket om Vega och dennes kommande skiva "Well Known Pleasures EP", varifrån jag hämtat låten "No Reason" - lyssna! (håller mig dock avvaktande). Då hoppas jag däremot desto mer på Neon Indians kommande debut-EP "Psychic Chasm EP", och från denna Austin-duo har jag redan tipsat om smått bedårande "Deadbeat Summer". Nu har de emellertid även publicerat "Mind Drips" från ovanstående EP - lyssna! (men gillade nog det förra spåret bättre). Och på tal om Austin, så är det förmodligen inte bara hemstad som flätar samman dessa båda projekt (och här är jag överens med Zebastian)".

Kommentarer
Postat av: Sara

Är helt såld i allt Alan Palomo gör. Vega, Neon Indian och Miami Horror spelas flitigt hos mig.

2009-05-11 @ 00:02:23
Postat av: Gorillan

Härligt med god smak :)

2009-05-11 @ 00:44:36
Postat av: Zebastian

Skönt att vi är överens. Återstår och se om det verkligen stämmer men som sagt; allt pekar ju på det. Tycker ändå 6669(I don't know if you know) och Should have taken acid with you tillhör Psychic Charms bästa spår.



Dock verkar 2009 också bli ett bra år för formatet EP.

2009-05-12 @ 14:29:49
URL: http://iblandband.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0