Let's Wrestle m.m.

Gorillan säger: "Kan slå ytterligare ett slag för Let's Wrestles utmärkta och hyllade albumdebut "In the Court of the Wrestling Let's" (Spotify) Och nu ska jag dessutom en gång för alla, ta mig en närmare titt på Sally Shapiro, som är på gång med nya singeln "Love in July" - lyssna! (från kommande fullängdsalbumet "My Guilty Pleasure") Och denna låt kommer att spelas både på P3, samt hyllas av kreddiga bloggar. Ta er även en titt på videon - se och lyssna! Ska även se vad Mike Sniper från Blank Dogs/The Mayfair Set och Gary War kan åstadkomma under namnet Roman Soldiers, vars första singel "Warmer/Yuppie Fires" precis släppts - lyssna!".

Kommentarer
Postat av: max

Nu tror jag att du visst fick tag på fel musik-Mike! Blank Dogs-mannen heter Mike Sniper. Men jag håller med dig; det skall bli intressant att se, då allt som hittills involverat Blank Dogs är utmärkt enligt mig.

2009-07-10 @ 16:38:34
URL: http://lystringdegalna.blogg.se/
Postat av: Gorillan

Tackar för rättningen! Var för snabb till tåget :) Rent spontant känns låtarna inte lika starka som tidigare material, men det är bara en spontan känsla.

2009-07-10 @ 19:09:12
Postat av: Gorillan

Men gillar verkligen b-sidan....

2009-07-10 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0