Horse Meat Disco m.m.

Gorillan säger: "Är inne i en tung discoperiod, så Struts samlingsskiva "Horse Meat Disco" kunde inte komma lägligare - lyssna! (ges ut den 4 augusti). När jag satte samman topplistan över 80-talets 100 bästa indiepoplåtar hade jag dock en intensiv Flying Nun-period, och i den vevan lyssnade jag relativt mycket på Nya Zeeländska indiebandet Surf City, som nu är aktuella med låten "Autumn" - lyssna! (en låt som dock har svårt att sätta sig). Det skvallras även om att jj:s hyllade debut "n° 2" endast var början, vilket låter lovande. Och utan att fara med osanning, kan jag dessutom berätta att Ty Segall spelar trummor på Sic Alps kommande b-sida (en Donovan cover). Singelns a-sida heter "L Masion", och denna sjua ges ut den 25 augusti på Slumberland, men releasedatumet har jag redan berört".

Gorillan tillägger: "Angående albumaktuelle Ty Segall, så kan jag även meddela att han är aktuell med en splittsjua tillsammans med Thee Oh Sees, där de tolkar varandras låtar".

Kommentarer
Postat av: jj!!

kan du inte skvallra lite mer om jj?

2009-07-30 @ 18:17:08
Postat av: Gorillan

Jag är egentligen inte den som skvallrar...

2009-07-30 @ 18:30:01
Postat av: Sara

Det finns skvallerbloggar och forum. All you have to do is google.

Alltid kul med lite mystik. Pr-grej eller inte.

2009-07-31 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0