Gorillan Meddelar



Gorillan låter meddela: "Hade planerat att åka till Arvika redan i dag, men mitt sällskap sköt upp resan tills i morgon, så jag passar på att tipsa om Television Personalities "A Picture of Dorian Gray", Josef K:s "Chance Meeting" och The Doors "The End" (Spotify). Och sist kan jag nämna att Taken By Trees kommande skiva "East of Eden släpps i september och inte augusti, och det intressanta med detta album är att den är inspelad i Pakistan. Kan även meddela att Sincerely Yours precis släppt jj:s debutalbum "No. 2".

Gorillan tillägger: "Goner Records har lagt upp ett smakprov från Ty Segalls kommande album "Lemons" - lyssna! Och när jag ändå sitter vid datorn, kan jag även tipsa om Verlains "Death & the Maiden" - se och lyssna!".

Kommentarer
Postat av: tfe

Kul att få musiktipps om gammal musik istället av ny. Kände inte till Television Personalities än. Dem är ju grymma.

2009-07-05 @ 17:49:53
URL: http://www.thefallenempires.com
Postat av: Gorillan

Skönt att kunna vara till hjälp :)

2009-07-05 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0