Jeremy Jay



Gorillan säger: "Jag har stött på Jeremy Jays namn ett bra tag, och jag har t.o.m. lyssnat en hel del, men har ändå inte fastnat. Men så läser jag ett blogginlägg, där skribenten kastar nytt ljus över Jays extremtorra och sparsmakade elektroniska popfunk; i ett svep omvärderas min syn på låtar såsom "Love Everlasting" och "Slow Dance" - lyssna! (men frågan är om jag är i behov av fler låtar än de jag redan nämnt). I vilket fall som helst, är Jeremy Jay aktuell med hyllade tolvan "Love Everlasting", samt kommande fullängdaren "Slow Dance". Och hade Juvelen varit bra på riktigt, skulle han ha hetat Jeremy Jay, men nu heter han Jonas Petterson".

Gorillan tillägger: "Ta er gärna en titt på Jays nya video till låten "Lite Beam" från ovanstående EP - se och lyssna! Kan även nämna att det är K Records som ger ut allt material".

Jeremy Jays MySpace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0