Gorillan Predikar (låttips)

  The Sea Urchins- Pristine Christine
Nådde inte ända fram...
  The Dentists - I Had An Excellent Dream
Hamnade precis utanför...
  My Bloody Valentine - Strawberry Wine
Men denna placerade sig - lyssna!
  The Triffids - Beatiful Waste
Det sista frågetecknet - lyssna!
  Ducktales - White House with Green Shutters
Nytt för Arbor...
  Camera Obscura - My Maudlin Career
Nytt inför kommande album - lyssna!
  Roxanne Shanté - Have a Nice Day
Klassisk hip-hop från 80-talet - lyssna!
  Grizzly Bear - Fine For Now
Låter lovande...


Kommentarer
Postat av: max

sea urchins! häftigt!



jag väntar spänt på listan över de hundra bästa indiepoplåtarna. kommer du göra precis som med 70-talslåtarna, ett inlägg för varje par av låtar, eller bara hela listan i ett inlägg?

2009-02-09 @ 20:29:55
URL: http://lystringdegalna.blogg.se/
Postat av: Gorillan

Det blir som med listan över de 100 bästa soullåtarna och kommande lista över de 100 bästa b-sidorna, dvs. allt in ett svep. Glöm inte att jag ska lista de 100 bästa 80-talslåtarna.



Presenterar listan på fredag. Men jag kommer att redogöra för förutsättningarna innan. I vanlig ordning är jag strängt strukturerad och präglad av mina miljontals högskolepoäng.

2009-02-09 @ 20:49:54
Postat av: max

haha. låter bra. som sagt, jag ser framemot fredagen!

2009-02-09 @ 21:06:44
URL: http://lystringdegalna.blogg.se/
Postat av: Gorillan

Det har inte varit lätt vill jag lova :)

2009-02-09 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0