Caroline Peyton



Gorillan säger: "Amerikanska Numero Group är ett av mina favoritskivbolag när det rör sig om återutgivningar av bortglömd musik, även om jag inte gick i gång på samlingsskivan över Titan! Records - har nämligen svårt för power pop! Men så fångade de återigen mitt intresse genom att plocka fram Caroline Peytons vackra album "Mock Up" från 1972, och ni som gillade Numeros föregående utgåvor i "Wayfaring Stangers"-serien kommer med största sannolikhet att älska den här skivan. Och smakprov finns på Numeros hemsida - lyssna!".

Numero Groups MySpace

Kommentarer
Postat av: max

den här har jag tänkt att kolla in länge. får nog göra det nu!

2009-02-05 @ 21:46:43
URL: http://lystringdegalna.blogg.se/
Postat av: Gorillan

Det gör du rätt i :)

2009-02-05 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0