Arvikafestivalen



Gorillan säger: "I början av juli ska jag på min första Arvikafestival, vilket främst beror på att min flickvän är ett Depeche Mode-fan av kolossala mått, och enligt henne är demoversionen av kommande albumspåret "Fragile Tension" ett mycket gott livstecken. Själv kan jag konstatera att de gjort verklighet av sina intentioner att skapa en mer primitiv ljudbild, och detta med bibehållen känsla för det atmosfäriska. Men själv har jag ingen favoritbokning än, även om det är tillräckligt att få se "Depeche" tillsammans med sitt livs kärlek, och på så sätt få uppleva hennes lycka".

Kommentarer
Postat av: The Monkey Girl

Jag är så sjukt peppad - I april släpper de "Sounds of the Universe".



Take me to Arvika like...NOW!!!

2009-02-19 @ 22:17:11
Postat av: Gorillan

Det ska bli sjukt kul :)

2009-02-19 @ 22:21:09
Postat av: hanna

vad snäll du är som följer med ändå!

jag har en favorit björk där. den står i slutet av gräsbacken framför stora scenen och skuggar skönt. som gjort för en sovstund! du kan få låna den om du vill.



jag kan inte läsa lisas blogg. vad har hänt där?

2009-02-20 @ 14:45:47
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Gorillan

Den vill jag gärna låna :) Ni ska inte med till Arvika då?!



Lisa har för tillfället tagit en bloggpaus på obestämd tid. Hon har bättre saker för sig :)

2009-02-20 @ 15:18:25
Postat av: hanna

jag vill! men vi ska till nord irland i höst så pengar ska sparas. hälsa björken från mig!



det gör hon rätt i :D

2009-02-21 @ 18:09:30
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0