Taken By Trees "Watch the Waves"



Gorillan säger: "Nu går det att hitta ett första smakprov från Taken By Trees nya skiva "East of Eden" på Victoria Bergsmans  hemsida (albumet släpps den 7 september)".

Gorillan tillägger: "Som jag redan berättat är det Dan Lissvik/Studio som producerat Taken By Trees kommande fullängdare, men i dagarna fick jag även reda på att han mixat Erik de Vahls "Scattered Vacations/As I Am Beating". Det tycks inte finnas någon hejd på Lissviks produktivitet för tillfället (och allra närmast blir det Hanna Lovisas debutsingel "Can't Wait to See You")".

Kommentarer
Postat av: Det lilla extra

Hej!



Spännande med Victoria Bergsmans nya skiva, kan bli väldigt bra. Tack för en mycket bra blogg, du är verkligen en viktig informationskanal för många popintresserade.

Utifrån dina musikpreferenser tänkte vi att du kanske skulle kunna gilla vår musik. Om du orkar får du gärna lyssna på låtar och titta på videos på myspace.com/detlillaextra. Ha det bra. Tack för oss.



Mvh

Det lilla extra

[email protected]

2009-08-07 @ 08:50:42
URL: http://www.myspace.com/detlillaextra
Postat av: Sara

Jag ska till GBG imorgon. Något tips om var jag (och mina tre vänner) ska gå ut? Händer det något värt att nämna?

2009-08-07 @ 10:58:29
Postat av: Gorillan

Självklart ska jag lyssna. Och jag kommer att vara ärlig i min bedömning :)



Det är ju jazzfestival, men jag vet inte hur det är med förköp. Annars jag faktiskt dålig koll angående denna helg (sen har väl de flesta klubbar Madonna-tema). Själv är jag ganska konservativ, så det blir klubbarna kring järntorget, Styrbord Babord, Nefertiti etc. Pustervik har nog konstmusikfestival.

2009-08-07 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0