Gorillan Meddelar

Gorillan låter meddela: "På tal om Dum Dum Girls, så har hennes andra åtagande The Mayfair Set inte mindre än tre olika sjutummare på gång, och det är Slumberland, Woodsist och Zoo Music som planerar att ge ut dem (men de har även som mål att ge ut en fullängdsskiva, för att inte tala om Troubleman EP:n "Young One"). Och för all del glöm inte The Mayfair Sets andra halva, som utgörs av Blank Dogs, vars kommande skiva "Under and Under" spelats regelbundet den senaste tiden, och för tillfället är "Night Night" mitt favoritspår".

Kommentarer
Postat av: max

hmm. night night är bra.



open shut är min favorit just nu.

2009-04-23 @ 20:35:07
URL: http://www.last50orders.blogspot.com
Postat av: max

den här skivan växer och växer. "blue lights", "the new things", "from here" och "tin birds" bör alla räknas som blank dogs-klassiker.



har du förresten hört seconds-tolvan som släpptes på captured tracks? börjar luta åt att kalla den det bästa bdogs-släppet hittils. "the tied" är makalös, "the threes" likaså.

2009-04-23 @ 21:41:11
URL: http://www.last50orders.blogspot.com
Postat av: Gorillan

Jag har ju precis börjat lyssna på Blank Dogs, så bombadera mig med info. Ska ta till mig vad du säger :)

2009-04-23 @ 22:20:19
Postat av: max

kan försöka fixa en länk till seconds-tolvan. sen bör du även lyssna på diana (the herald)-ep:n.



haha, behövde förresten betala 200 spänn för den där seconds-tolvan.

2009-04-24 @ 07:42:53
URL: http://www.last50orders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0