Gorillan Meddelar



Gorillan låter meddela: "Jag tänker inte sluta tjata om Jay Reatards kommande skiva förrän jag har den i min hand, men under tiden kan jag lugnt luta mig tillbaks för att ta del av hans gedigna katalog; i måndags "återupplivade" nämligen Reatard sitt egna skivbolag Shatterd Records, och som första nya skiva ger han ut samlingsalbumet "Greatest Messes" med låtar från hans tidigare projekt - grattis alla som hoppat på tåget de senaste två åren! Och på skivbolagets hemsida kan ni ta del av samlingens samtliga spår - lyssna!".

Gorillan tillägger: "Och jag höll på att glömma den nya låten "You're Gonna Lose", som ni givetvis bör ladda ner. Men det finns en massa intressant att hämta".


Kommentarer
Postat av: Bobby B

Grymt! Vilka låtar!

2009-04-02 @ 20:33:35
Postat av: Gorillan

Jo, jag har hårdpluggat Reatards MySpace för nya låtar, men så hittade jag det här i stället. Nästan lika bra :)

2009-04-02 @ 20:43:12
Postat av: Bobby B

Utan tvekan!

2009-04-02 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0