Gorillan Meddelar



Gorillan låter meddela: "Jag blev besviken på Beiruts senaste dubbel-EP, och kommer därför att ställa min förhoppningar till A Hawk and a Hacksaws uppträdande på Storan i Göteborg den 28 maj (spelar även på Kägelbanan i Stockholm den 31 maj). Och med sig har de kommande fullängdaren "Délivrance", som släpps en vecka innan göteborgskonserten, men skivan föranleds av singeln "Foni Tu Argile" - lyssna!".

Gorillan tillägger: "A Hawk and a Hacksaw ingår som ni säkert redan klurat ut i Woody West-projektet, och förutom detta band kan jag även tillägga att bl.a. både Shearwater och Marissa Nadler är klara för Pustervik kommande månad".

Kommentarer
Postat av: anders

Ja, visst var den en besvikelse. Ganska tamt med tanke på hans första två album + EP. Nån hygglig låt förstås. Men inte nåt särskilt att yvas över. Synd. Har för övrigt nästan samma känslor inför Antonys tredje fullängdare. Bra, men långt ifrån I'm a bird now (vad jag pladdrar!).

2009-04-14 @ 12:47:19
URL: http://kindofblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0