Bill Callahan



Gorillan säger: "I slutet av januari kom jag över låten "Jim Cain", men det visste jag inte då. Det var först när jag lyckades leta reda på radioversionerna av "My Friend", "The Wind and the Dove" och nämnda "Jim Cain", som jag fick en titel. Och i detta nu tycks samtliga musikjournalister hylla Callahans nya album "Sometimes I Wish We Were An Eagle", där ovanstående låtar ingår, vilket inte kunde vara mer välförtjänt. Och är ni en av dem som förälskat er i albumet, så ska jag ge er en glimt av kärlek vid första ögonkastet - se och lyssna!".

Bill Callahans MySpace

Kommentarer
Postat av: Mattias

Skivan är riktigt, riktigt bra. Bättre än "Woke on a Whaleheart".

2009-04-09 @ 22:02:39
URL: http://popponny.se
Postat av: Gorillan

Utan tvekan! Detta är något helt annat, vilket glädjer mig enormt mycket, för Callahan har varit en favorit länge.

2009-04-10 @ 14:30:39
Postat av: D

SÅ JÄVLA BRA!!!

2009-04-10 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0