Joel Almes debutvideo...



Joel Alme - The Queen's Corner


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Egentligen borde jag skriva ett inlägg om denna mannen på min blogg. Har bara hört denna (fantastiska) låt från kommande skivan men har hans demo som jag inte kan sluta lyssna på. Jag längtar verkligen till skivan kommer, den kommer antagligen inte vara någonting annat än storartad!

2008-03-28 @ 13:55:49
URL: http://koksilasten.blogg.se/
Postat av: Gorillan

Det är alltid kul att höra dina åsikter :)

2008-03-28 @ 20:53:32
Postat av: Alice

Jag hyser relativt långt framskridna planer på att åka till Göteborg över natten, bara för att se Joels spelning på Jazzhuset. Ensam eller i sällskap med någon återstår att se (det brukar vara svårt att få med sig folk på sånt, tyvärr, jag är alltför van att få gå på konserter ensam), men jag vill verkligen se honom igen nu när jag lyssnat så mycket på albumet.

2008-04-02 @ 23:33:03
URL: http://gofuckalice.blogspot.com/
Postat av: Gorillan

Jag ska bestämt dit - får mötas upp om du vill! Vad tycker du förresten om videon?!

2008-04-03 @ 00:09:30
Postat av: Alice

Absolut, det vore kul, jag hoppas verkligen jag kan komma iväg!

Videon, hm, jag vet inte riktigt om den är min kopp te, men det är ju vackert i Italien... Och så är det rart med hans tafatta handrörelser!

2008-04-03 @ 12:21:59
URL: http://gofuckalice.blogspot.com/
Postat av: Gorillan

Det är helt klart hans känslostormar som är den stora behållningen...

2008-04-03 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0