Fleet Foxes "White Winter Hymnal"



Fleet Foxes - White Winter Hymnal


Kommentarer
Postat av: pinhead

Kärlek. PÅ högsta nivå.

2008-07-11 @ 11:51:57
URL: http://pinhead.blogsome.com/
Postat av: Gorillan

Kan bara hålla med. Köpte den på vinyl, vilket ger en extra dimension åt skivomslaget.

2008-07-11 @ 15:51:59
Postat av: Anders

Och om jag inte är felinformerad dyker dom upp på Way Out West, va? Köpt biljett än?

2008-07-11 @ 20:05:00
URL: http://kindofblue.blogg.se/
Postat av: Gorillan

De är bokade. Hösten är fullspäckad, så det blir förmodligen inget "Way Out West" för mig, vilket är riktigt tråkigt. Men jag kanske ändrar mig. Vad tycker du om videon?!

2008-07-11 @ 20:48:12
Postat av: Anders

Jag vet, ville bara teasa lite... Klart du skaffar biljett - jag tror det blir svårt att motstå frestelsen när det närmar sig den 7e aug. Eller?



Videon för - för mig - tankarna till de barnprogram med dockor från öststaterna som var legio när jag var barn. Jag tyckte dockor var läskiga. Nu vet jag inte vad jag tycker. Kul, kanske? Låten är däremot fantastisk.

2008-07-11 @ 21:52:01
Postat av: Gorillan

Det är mycket möjligt :) Jag får se hur stor frestelsen blir.



Växte också upp med dessa program, som jag av någon anledning tittade på (men utbudet var ju inte så stort). Min bror sysslar för övrigt med animering och dockfilm, så jag har ändå lyckats vidga vyerna under senare år. Men låten är bättre än videon.

2008-07-12 @ 10:25:37
Postat av: TP

Grymt härligt låt! Fleet Foxes bara växer!

E man som jag uppväxt med Staffan Wästerbergs dockor så e d här Oscarsvarning.

2008-07-15 @ 00:10:24
URL: http://skivgrisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0