Aaahh!!!

Gorillan säger: "Första gången jag hörde Embassys singel "State 08", kunde jag inte komma på vilken låt den liknade, men sedan tipsades jag om Stealers Wheels hit "Stuck in the Middle with You" - bitarna föll på plats! Introt är nästintill identiskt - lyssna! Och här är Embassys "State 08" - lyssna! (två helt fantastiska låtar). Nyligen kom jag även på varifrån introt till Those Dancing Days senaste singel "Run Run" är hämtad, nämligen Dead Kennedys legendariska debutsingel "California Über Alles" - lyssna! Och här är Those Dancing Days låt - se och lyssna! Duon She and Him verkar även ha sett Säkert!:s video till "Vi kommer att dö samtidigt", innan de spelade in sin egna video till första singeln "Why Do You Let Me Stay Here?" - se och lyssna!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0