Gorillan Predikar (låttips)

  Beach House - Gila
Lågmält, skört och tidlöst...
  Robert Wyatt - Sea Song
Underbart vacker låt från skivan "Rock Bottom" - lyssna!
  Dead Moon - A Fix on You
Ett rockband som tyvärr upphörde att existera 2006 - tragiskt! 
   Gun Club - She's Like Heroin to Me
Ett stycke rockhistoria...
  Lightning Strike Lightning - The Moon
Utsvävande countrymusik ...
  Nicolai Dunger - 10th Annaversary Collide
Den nya skivan är inte lika bra som A Taste of Ras "Morning of My Life"
  Cursillistas - Tennessee
Som att rida igenom en spökstad - lyssna!
  The Weakends - Slow Down and Low
Fransk rock 'n' roll utav klassiskt garagesnitt...

Kommentarer
Postat av: Rockdoll

Jag förstår mig inte på Hästpojken. Men det kanske bara är jag?

2008-01-21 @ 17:31:35
URL: http://rockdoll.webblogg.se
Postat av: Gorillan

Jag är också kluven (men göteborgare håller ihop)

2008-01-21 @ 20:32:09
Postat av: Boråsarn

Är inte från Göteborg, älskar ändå Hästpojken. Du är förresten nummer ett! Riktigt bra sida!

2008-01-22 @ 10:52:44
Postat av: Ida

Hästpojkarna är fantastiska!

2008-01-22 @ 19:58:24
Postat av: max

kul att se dead moons namn på listan

2008-11-28 @ 19:16:00
URL: http://lystringdegalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0