Gorillan Meddelar

Gorillan låter meddela: "På lördag ska jag och min flickvän tillslut se "The Darjeeling Limited" av Wes Andersson; jag kommer inte att bli beviken, för Andersons filmer har ett tilltal som passar mig perfekt. Kommande biobesök blir förmodligen Julian Schnabels "Fjärilen i glaskupan" (båda filmerna har ett fantastiskt soundtrack). Schnabel är förresten också aktuell med konsertfilmen "Lou Reed's Berlin"; förra året framförde nämligen Lou Reed 1973 års "Berlin" i sin helhet, vilket filmades och arrangerades av Schnabel".

Kommentarer
Postat av: Bo

"Fjärilen i glaskupan" är fantastisk!

2008-01-31 @ 22:30:34
Postat av: Gorillan

Jo, den verkar riktigt bra (har nog inte hört en enda negativ kommentar). Detsamma gäller inte livedokumentären om Reed...

2008-01-31 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0