Gorillan Predikar (låttips)

  The See See - Keep Your Head
En känsla av kalifornien - lyssna!  
  Marine Girls - A Place in the Sun
Innan Everything But the Girl...
  The Monochrome Set - He's Frank (Slight Return)
Rough Trade-singel från 1979 - lyssna!
  Love - Always See Your Face
Från 1969 års "Four Sail" - lyssna!
  U-Roy - Natty Don't Fear
Från "Dread in a Babylon" - lyssna!
  Tv on the Radio - Halfway Home
"Dear Science" öppningsspår...
  Jay Reatard - Trapped Here
I höst samlas Matador-singlarna...
  Sic Alps - Message From the Law
Från "A Long Way Around to a Shortcut"...
 


Kommentarer
Postat av: sebastian

"always see yor face", vilket mästerverk. jag tycker att det är deras bästa låt, tillsammans med "dream". behöver jag säga att mitt favoritalbum med lee & co är four sail?

2008-08-19 @ 03:30:24
URL: http://www.sevendaystoolong.blogspot.com
Postat av: Gorillan

Det är ett underbart album, och båda låtarna är fantastiska. Personligen kan jag inte välja favoritalbum.

2008-08-19 @ 09:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0