25-års kalas



Gorillan säger: "Igår besökte jag Örebro för att fira min lillebrors födelsedag, vilket blev mer än lyckat; det bjöds bl.a. på hemlagad köttfärspaj -tillagad med hjälp av Lisa- som var något av det godaste jag någonsin smakat (helt ärligt). I vanlig ordning diskuterades musik, och en födelsedag utan musikrelaterade presenter, är ingen regelrätt födelsedag inom vår familj; utav mamma och pappa fick han den nya Fall-boxen "The Fall Box Set", och utav mig och Lisa fick han The Byrds "Sweetheart of the Rodeo", Orange Juice "The Glasgow School", samt amerikanska Vampire Weekends debutalbum (som ingen av oss egentligen gillar). Nästa gång vi ses ska jag hjälpa till med flytten till Norrköping - kan redan utlova en fantastisk spellista!".

Gorillan tillägger: "The Fall släppte nyss albumet "Imperial Wax Solvent" genom Sanctuary, men jag har inte hunnit lyssna på skivan än - kan vara alltifrån urusel till genial!".

Kommentarer
Postat av: Lisara

Ja men Hannas blev godare ju

2008-04-09 @ 00:06:14
URL: http://www.lisara.blogg.se
Postat av: Rockdoll

Köttfärspaj är gott!

2008-04-09 @ 11:20:31
URL: http://rockdoll.webblog.se
Postat av: Gorillan

BÅDA VAR MAKALÖSA!

2008-04-10 @ 21:34:16
Postat av: Lisa

Haha...makalösa. Fint ord att använda för paj.

2008-04-13 @ 23:01:51
URL: http://www.lisara.blogg.se
Postat av: Gorillan

Lovade även att nämna den delikata tårtan...

2008-04-13 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0