Inlägget som inte blev av...



Gorillan säger: "I förrgår var jag och mina föräldrar hemma hos min bror och hans tjej för att fira en tidig jul (de kommer inte hem till julhelgen). Vi kom fram vid fyra, men min bror syntes inte till förrän sju; han var nämligen tvungen att jobba över. Vi underhöll oss själva med Simpsons och Family Guy. När han sedan kom hem, och vi hade avverkat samtalsämnen såsom skumma tomteaffärer -mamma jobbar med porslinsfigurer och företagets agent har tydligen valt att göra lite affärer vid sidan om- var vi nästan tvungna att åka hemåt på grund av pappas omänskliga arbetstider. Det blev ändå kul med julklappsutdelning osv. Jag gav min bror Animal Collectives senaste skiva, samt Jonathan Richmans LP "Rock 'N'' Roll with the Modern Lovers" från 1977. Själv fick jag The Stone Roses debutskiva, och boken "No Compromise" om electropunkarna Suicide - verkar mycket intressant! Vi ger varandra nästan alltid musikrelaterade presenter; det är allra enklast eftersom vi känner till vad den andre tycker om. Min brors flickvän fick förövrigt Turbonegros senaste skiva av mig och min tjej - hoppas att den är bra! Mamma och Pappa gav bort en MP3-spelare. Tiden rann sedan iväg, och vi blev tvungna att åka hem".

Gorillan tilläger: "Tänkte egentligen skriva ett upprört inlägg om "mode-bloggares" förkärlek inför personer som systrarna Olsen och Paris Hilton - orkar dock inte ödsla någon tid på det!".

Kommentarer
Postat av: white light

Gorillan, jag känner på mig att din bror ber så mycket om ursäkt över att tiden på arbetet rann iväg. Hans gåvor verkar som toppen grejer, samt de han fick av dig, gillar de två plattorna skarpt själv. Sida B på Animal Collective är fantastiskt bra, ha de gött Gorillan och en god jul.

2007-12-23 @ 19:54:16
Postat av: Folks

Det är bättre att hylla de som förtjänar det, som till exempel John Lennon, än att trampa ned de patetiska kräken som folk dyrkar som gudar. De vet bara inte bättre *håller tyst minut för så många förlorade själar*

2007-12-26 @ 22:43:16
URL: http://folks.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0