Gorillan Dissar (Konsertvintern)

Gorillan säger: "Har det någonsin varit en mer intetsägande konsertvinter?! Kan ingen upplysa konsertgudinnan - uppmuntra henne! be till henne! Ingen människa kan vara utan spelningar under vinterhalvåret. Har aldrig sett så många trötta ansikten, människor utstrålar allt annat än lycka. Se dig om, du kommer att se samma sak; själlösa andar som irrar, personer som tröstar sig med Kent-konserter - dessa människor förstår inte att deras liv skulle kunna vara så mycket bättre! Kan ingen upplysa konsertgudinnan att människor vill glädjas, umgås och uppleva något nytt".

Kommentarer
Postat av: Rockdoll

Jag ska se på Kent på söndag. Mest bara för att det är allt som finns att se och för att jag får min biljett betald. Jag håller med, ge oss fler bra konserter nu!

2007-12-06 @ 19:47:12
URL: http://Rockdoll.webblogg.se
Postat av: Gorillan

Caribous spelning på Pustervik den 11 kan nog bli lite kul i alla fall...

2007-12-06 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0