Den vassa eggen

Gorillan säger: "Idag har jag jobbat extra som knivslipare! Började redan klockan halv sju; en tid då jag vanligtvis inte sovit mer än några timmar, så att kalla mig för utvilad vore inte riktigt sant; är nog endast snäppet snabbare än en zombie för tillfället! Det var två månader sen jag jobbade sist, tror ändå att jag kom ihåg de olika momenten; det lär dock snart visa sig om något blivit fel. Jobbet innebar också en återgång till den P3-värld som jag lämnade i slutet av oktober - har det skett några förändringar? Svaret är nej! De spelar forfarande samma musik; det kändes således mindre kul att få höra Kent och Lars Winnerbäck igen; oturligt nog var det dessutom en Kent-special. Jag blev emellertid glatt överraskad av Radiohead och deras nya låt "Jigsaw Falling Into Place" - det var kanske inte helt fel att hylla dem på årsbästalistorna! Annars präglades givetvis arbetsdagen av julmusik, och det går inte att förneka storheten i "Fairytale of New York" av The Pogues och Kirsty MacColl - fantastiskt bra! Det var naturligtvis också roligt att få träffa gamla arbetskamrater, speciellt de från svunna sommrar".

Radioheads MySpace

Kommentarer
Postat av: Gåsen

Jag gillar din bloggdesign!

2007-12-27 @ 02:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0